torsdag 21 januari 2010

Whimsy Stamps nu i Sverige!

Ok dags för nästa stämpelföretag. Ingen mindre än Whimsy Stamps! Dom har så söta och roliga stämplar så jag kan knappt bärga mig innan jag får börja scrappa loss med dessa underbara motiv.

Här kommer några av motiven som finns. De första två passar perfekt nu till Alla hjärtan som är snart. Kom ihåg 14 februari.


Sen har vi riddaren Connor för alla grabbar - finns också en fotbolls spelande Connor och självklart nått får tjejerna - en prinsessa Emma.
En massa olika roliga djur finns, ugglan har varit min favorit länge sedan jag sett den på en massa bloggar runt om i världen.
Kolla in ägaren av Whimsy Stamps blogg : Stamping with Denise för mer inspiration med hennes stämplar och mycket annat.
Vad tyckte ni om dessa stämplar då?
Imorgon kommer mera nyheter! :)

2 kommentarer:

Anette sa...

Råttorna på brja motivet var ju bara fööööör söta ;o)
Kul med lite pojkiga motiv också...


Kram

Cajjan sa...

Kul med Whimsy Stamps i sverige, jag har flera av dem redan! Men tycker dina priser ligger lite högt =/ Det är nästan blilligare att köpa direkt från USA istället, då deras frakt inte är så galet hög.