onsdag 12 januari 2011

Nyårslöfte och årets första nyhet!

God fortsättning allihop och tack för ett underbart 2010. Nu kör vi för fullt så 2011 blir ett kanon år!

Först till Nyårslöftet:
Jag lovar att uppdatera bloggen mycket oftare än förra året med mer inspiration och massa nyheter!
Jag börjar direkt och tar in den veckan jag missat med årets första nyheter. Med betoning på första kan jag tillägga för massor mer är på ingång :).

Greeting Farm Januari nyheter:
Fancy Anya - 79:-

Naughty or Nice - 159:-

Anya & Ian I do - 149:-

Oliver & Amelia Little Dreamer - 159:-

Alla finns i min Tradera butik både som fast pris och till auktion.

I Tradera butiken hittar ni också en Lagerrensningskampanj. Jag rensar bland förra årets julvaror och erbjuder på dessa utvalda varor Köp 3 betala för 2.

Välkomna!

Inga kommentarer: