onsdag 9 februari 2011

Nyheter och inspiration från Docrafts

Från Docrafts kommer här 3st söta serier passande Påsk, Alla hjärtan och Vår/Sommar.

Forever Friends - Spring Time:
Clearstamps Easter Egg Hunt - 119:-
Clearstamps Easter Treats - 119:-
Dubbelsidiga papper 15ark
Finns både A4 och A5 - 69:-/45:-

Woodland Folk:
Clearstamps Friends - 99:-
Clearstamps Alphabet - 99:-
Clearstamps Perfect Day - 99:-
Motivdie Fox/Räv - 215:-
Motivdie Owl/Uggla - 215:-
Diesen finns även som Grävling och Igelkott.
Dubbelsidiga papper 12ark
Finns i både A4 och A5 - 49:-/35:-

Country Companions - Lover's Lane:
Clearstamps Bunches of Love - 119:-

Clearstamps Dreamboat - 119:-

Papper med glitter 12ark
Finns i både A4 och A5 - 55:-/39:-

På detta kort har jag använt mig av papper från Lover's Lane serien. Från A5 papprena kommer dessa, bilden även den därifrån som jag stansat ut med en Spellbinder och sen clear embossat i 3 lager för extra effekt.

Även detta kort har ett clear embossat motiv och papper från A5 Lover's Lane.

Några av arken har söta motiv i hörnen eller längst ned på pappret som man kan använda på t ex insida som här. Ramen är en Nellie Snellen die som också finns i Tradera Butiken.
 Embossfolder Hedgehog - 69:-
På detta kort har jag använt Lover's Lane Embossingfolder och efter jag kört den genom Cuttlebugen har jag färgat in den med distress färg. Den lilla skylten även den en Nellie Snellen die.

Förutom detta hittar ni även bling, stickers, 3D-kuddar och en scrap-tidning från Docrafts
Alla varor finns upplagda i Tradera Butiken

Välkomna!

1 kommentar:

Anonym sa...

It is the best time to make some plans for the future and it's time to be happy. I've read
this post and if I could I wish to suggest you some interesting things or
tips. Perhaps you can write next articles referring to this article.
I want to read more things about it!

my weblog; grupa kreatywna