onsdag 16 mars 2011

Nya Kampanj i Tradera Butiken!

En ny kampanj pågår just nu i min Tradera Butik
Köp 3 betala för 2 på alla Helz Cuppleditch stämplar (trämonterade och clingstämplar), Helz Cuppleditch 3D-kort kit samt 3D ark och Pyramage ark med Fizzy Moon.
Ni kommer direkt till kampanjen här.

Här kommer lite inspiration med de produkter som ingår i kampanjen.

Först en påse som jag skapat med Fizzy Moon 3D ark.
Dåligt tagna bilder men här ser man lite bättre 3D motivet.

En till påse med Fizzy Moon men nu med Pyramage ark istället. Pyramage kort funkar ungefär som 3D kort med lager på lager teknik. Pyramage kort utgår från samma form där varje lager blir mindre och mindre.

Bilden jag använde var dessutom en Pyramage with a twist :). Häftig effekt.

Även pappret och chipboard dekorationen är med Fizzy Moon och finns också i Tradera Butiken. Det finns även stickers, dekorband, brads och stämplar i samma serie.

Ett 3D kort med Helz Cuppleditch 3D-kort kit.

Denna söta hunden heter Cookie. I ett kit får man med dubbel uppsättning av 4 olika mönsterpapper varav 2 är med glitter och 2 är dubbelmönstrade och 2 ark med 3D-motiv.

Förutom Cookie så hittar ni bland annat dessa:


Helz Cuppleditch har ju också kommit med Clingstämplar (samma motiv som återkommer i 3D-kort kiten).
Här har jag använt mig av ett stämpelmotiv som heter Happy Days med The Mackenzies.


Fler exempel på stämpelmotiv som finns:
Även trämonterade Pepper & Friends stämplar av Helz Cuppleditch ingår i kampanjen.
Kika in under Kampanj för att se alla produkterna!
Jag bjuder på den billigaste av 3. Självklart så räknar jag ut det till kundens fördel om man handlar många. Jag börjar med de 3 dyraste och drar av en - sen tar jag de 3 näst dyraste och drar av en osv...

Välkomna!

Inga kommentarer: