söndag 22 januari 2012

DT Presentation nr3

Mitt DT-Team har fått tillökning!
Tillåt mig presentera Anna Lilja som ny DT-medlem här hos mig.
Ser fram emot att jobba med denna talangfulla tjej.
Hon inpirerar verkligen med sina underbara Layouter och kort.
Varmt välkommen Anna!

 

Jag gör först och främst layouter och min specialitet är att använda mig av stämplar på mina LO's. Jag är en riktig sucker för stämplar och älskar häftiga stämplar som skiljer sig från mängden. Jag scrappar även canvas-tavlor, gör kort och altrar när andan faller på.

Mörkt, murrigt, vintage, beiget, brunt, grönt, spets, chalk, rivna kanter, distresser, glaze och crackle är mina signum skulle man kunna säga. Jag gör även en del ljusare alster i andra färger, men jag har alltid med något beiget eller brunt.

Tiden jag inte spenderar framför scrapbordet går oftast åt till att jobba, så att man kan köpa nya saker, umgås med min fru och vänner, lyssna på musik, titta på tv-serier och vara i stallet.

Inga kommentarer: