torsdag 18 augusti 2016

Webbutiken är tyvärr nedlagd och företaget ligger på is för tillfället pga tidsbrist. Jag har de senaste åren drivit företaget på sidan om ett annat jobb som från början var på halvtid men blev ganska snart ett heltidsjobb. Jag insåg därför att det inte var hållbart att köra vidare utan väljer att lägga ned webbutiken och istället fokusera på mitt eget pysslande. Jag har fortfarande ideer och tankar om företagande så man vet aldrig vad framtiden har att erbjuda - jag kanske dyker upp igen längre fram :). Jag vill tacka alla kunder och kollegor som jag haft genom åren och bland annat träffat på mässor och träffar där jag har ställt ut. Jag hoppas vi ses på träffar och mässor även framåt men då satsar jag på att shoppa och pyssla själv istället :).



Bloggen kommer inte att läggas ned men läggs lite på is. Inspirationen som finns här från mina tidigare DT's är ju fortfarande aktuella :). Jag kommer skapa en privat blogg där jag kommer lägga upp mina egna alster framöver - mer info och länk kommer inom kort.

Kram Mikaela

Inga kommentarer: