lördag 16 april 2011

Påskkorts inspiration

I helgen fick jag gjort lite Påsk kort - det är ju dags snart :).
De produkter som finns att köpa in min Tradera Butik skriver jag ut under varje kort.

Stämpel: Magnolia - Tilda with Daffodil
Papper: First Edition - Hideaway
Die: Nellie Snellen - Dots Circle

Stämpel: Magnolia - Tilda Holding Eggbasket
Papper: First Edition - Up Up & Away
 
Stämpel: Forever Friends - Easter Treats
Papper: First Edition - Spring Feast
Bling: Nellie Snellen - 4mm Ljusa färger

Stämplar: Kenny K - Movie Star
Forever Friends - Easter Treats (öronen)
Papper: First Edition - Spring Feast
Die: Whiff of Joy - Butterflies
Bling: Papermania - Shimmer Dots Gold

Stämpel: Magnolia - Bunny Tilda
Papper: the Paper Studio - Affinity
Dies: Nellie Snellen - Oval 1
Nellie Snellen - Border 3
Blommor: Polyfoam Calla Lilly

Stämpel: Magnolia - Bunny Tilda
Papper: Dovecraft - Back to Basics II
Dies: Nellie Snellen - Dots hexagon
Nellie Snellen - Border 1
Bling: Papermania - Shimmer Dots Gold

Jag testade även en enklare variant av småkort/blomkort där jag enbart stämplade på miljöpapper.  
Stämplar: Magnolia - Bunny Tilda
Magnolia - Hello Tilda!
Magnolia - Three Eggs

Stämplar: Magnolia - Tilda with Daffodil
Magnolia - Tilda Holding Eggbasket
Magnolia - Bunny Tilda

Här kommer lite bättre bilder på några av de produker jag använt mig av:

Dovecraft - Back to Basics II
12st 15x15 papper - 20:-

First Edition - Up Up & Away
16st 15x15cm papper - 35:-
hälften med glitter och hälften dubbelmönstrade
Finns även i 30x30cm - 75:-

First Edition - Hideaway
16st 15x15cm papper - 35:-
hälften med glitter och hälften dubbelmönstrade
Finns även i 30x30cm - 75:-

First Edition - Spring Feast
16st 15x15cm papper - 35:-
hälften med glitter och hälften dubbelmönstrade
Finns även i 30x30cm - 75:-

the Paper Studio - Affinity
20st 15x15cm (nedskurna) - 25:-
Finns även 30x30cm - 59:-

Forever Friends har 2st säta påskstämpel set:
Easter Egg Hunt - 119:-
Easter Treats - 119:-
I detta set ser ni öronen som jag använde och stämplade på mönstrat papper och satte på Kenny K tjejens huvud. Tyckte det var en bra storlek som kan funka på många stämpelmärken.

Hoppas det gav er lite Påsk inspiration :).

Välkomna in i Butiken!

Inga kommentarer: